maanantai 12. joulukuuta 2016

Sairastuvalla

Venla alotti torstaina, miäs heti perässä perjantaina, toivottavasti mä vältyn. Voihan lenssu ja man flu. Tosin onneks lenssuista alkaa olla enää muisto vaan, pientä tukkosuutta ja rohinaa jäljellä. Kumpikin oli perjantain kunnolla läkäsiä ja kuumeilevia. Viikonloppu oli hyvää aikaa sairastaa. 
Nukkumisjärjestelyt heittänyt häränpyllyä, syystä että miäs ei uniapnea laitettaan pysty käyttään tukkosena ja mä en tällöin miähen vieressä saa nukuttua, syystä että moottorisaha raikuu muutoin korvan vieressä. Ja lenssusena Venla taas ei nuku kunnolla omassa sängyssä, vaan haluaa viereen. Joten miäs majottautu muutamaks yöks sohvalle ja likka mun viereen makkariin. Eikä näin ollen mun tarvinnu tän pötsin kanssa hilautua montaa kertaa yössä edes takas makkarien välillä. Ja näin kaikki sai nukuttua paremmin, mitä nyt kymmenen kertaa yössä mun suussa oli taaperon varpaat tai hiukset - välillä tuntu olevan molemmat samaa aikaa. Josko tulevana yönä palattais normaaliin järjestykseen. Ja mä pidän toivoa yllä, että vältyn lenssuilta ja muilta taudeilta tässäkin raskaudessa, ihan niinkuin kartoin kaikki kiertolaiset Venlankin odotusaikana.

Ei kommentteja: